HUIPPUVALMENNUS – SOMEN TRENDIT

Lyhytvideot ovat tällä hetkellä trendaavin juttu. Sen todistaa myös se, että Youtubessa on Suomessa lanseerattu Youtube Shorts, beetaversio lyhyille pystyvideoille. Instagram on muuttamassa sovellusta yhä enemmän tukemaan lyhytvideoita ja Reels on Instagramin trendaavin juttu tällä hetkellä. TikTokin suosio on niin voimakkaassa kasvussa, että isot yritykset kuten Elisa, DNA, Foodoora, Wolt, Fazer, HK ja monet muut tekevät kanavassa jatkuvasti maksullista mainontaa.

Juha ”Vauhtipyörä” Ahola on oululainen yritysvalmentaja, sparraaja mentori ja vaikuttaja. Vauhtipyörän lempiaiheita ovat yrittäjyys, markkinointi etenkin somessa- ja digissä, sekä myynti. Vauhtipyörä on valmentanut ja sparrannut tuhansia yrittäjiä somen saloihin. Referenssejä on lukuisista mikro- ja pienyrittäjistä aina pörssiyhtiöhin saakka.

Some-markkinoinnin osalta Vauhtipyörä on kädet savessa tehnyt tuhansia postauksia asiakkailleen. FB-sivujen seuraajamäärät ovat kasvaneet 0-300 lähtötilanteesta tuhansiin ja viikoittaiset julkaisut tavoittavat usein tuhansia tai kymmeniä tuhansia ihmisiä. Vauhtipyörä näkee tärkeänä, että ajankäytöllisesti on järkevää hyödyntää samaa kontenttia eri kanaviin etenkin Facebook – Instragram – TikTok kesken. Vauhtipyörä onkin tehnyt omalle TikTok käyttäjätililleen pitkästi yli 1500 videota, jotka ovat tavoittaneet luokkaa 10 miljoonaa näyttökertaa ja seuraaajia on jo yli 18.000.

ILMOITTAUDU PIAN osoitteeseen: juha.ahola@vauhtipyora.fi

Hinta vain 25 euroa.

 

Tapahtuma järjestetään

  • 7.8.2021 klo 13.00-14.00